EPS/2024/EM/189385/14 Maksymilian Zawiślak

Zrealizowany
Posiadacz dokumentu

Maksymilian Zawiślak
Partner wysyłający

Sportowa 8
97-410 Kleszczów
Polska
Partner przyjmujący

Hugo-Junkers-Ring 5
01109 Drezno
Germany
Organizacja wydająca

Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Kleszczowie
NUMER DOKUMENTU

EPS/2024/EM/189385/14
Język dokumentu

Polski
DATA WYDANIA

22 mar 2024

Opis ścieżki kształcenia

CEL MOBILNOŚCI

Nabycie umiejętności praktycznych w użyciu programów graficznych, w szczególności AutoCAD 2D i 3D oraz Inventor
INICJATYWA EDUKACYJNA/SZKOLENIOWA W KRAJU POCHODZENIA BENEFICJENTA, W RAMACH KTÓREJ ZREALIZOWANO EUROPEJSKA ̨ŚCIEŻKĘ KSZTAŁCENIA

Staż zawodowy w zakresie rozwijania kompetencji zawodowych - technik mechatronik.
EDUKACYJNY PROGRAM WSPÓLNOTOWY LUB INNY ZWIĄZANY Z MOBILNOŚCIĄ

FERS
CZAS TRWANIA DANEJ ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA OD

11 mar 2024
CZAS TRWANIA DANEJ ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA DO

22 mar 2024

Opis umiejętności zdobytych podczas ścieżki kształcenia

WYKONYWANE CZYNNOŚCI/ZADANIA

I. Kompetencje zawodowe:
1. Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu AutoCAD 2D
Uczeń:
•dostosowuje obszar roboczy programu AutoCAD do własnych potrzeb pracy
•stosuje komendy warstw i edycji
•wykorzystuje tryby lokalizacji względem obiektu, współrzędne i narzędzia do śledzenia lokalizacji względem obiektu w rysowaniu precyzyjnym
•określa odpowiednie wymiary w rysowaniu zeskalowanych obiektów w 2D
•wymiaruje rysunki
•stosuje bloki i atrybuty
•łączy zeskalowane obiekty
2. Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu AutoCAD 3D
Uczeń:
•wykonuje podstawowe operacje w 3D na podstawie umiejętności i wiedzy nabytej w AutoCAD 2D
•stosuje układ współrzędnych w przestrzeni 3D
•generuje części 3D
•łączy części 3D w całe obiekty
•tworzy pochodne rysunki 2D z rysunków 3D
•wykorzystuje obrazki w prezentacji
3. Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu Inventor
Uczeń:
•stosuje podstawowe operacje w 3D na podstawie umiejętności i wiedzy nabytej w AutoCAD 3D
•tworzy parametryczne szkice
•tworzy szkice z więzami
•tworzy widoki i przekroje części i zespołów w rysunkach płaskich
•wymiaruje rysunki
•tworzy animacje zespołów
II. Kompetencje personalne i społeczne:
Uczeń:
•tworzy prezentacje multimedialne, prezentuje wyniki swojej pracy podsumowującej staż w sposób przekonujący i logiczny
•wykazuje się jakością i kreatywnością w wizualizacji prezentacji
•posługuje się językiem angielskim przy użyciu właściwej terminologii
•określa priorytety i efektywnie zarządza czasem
•współpracuje w grupie,dzieli się informacjami z grupą
•korzysta z pomysłów innych członków grupy i formułuje informację zwrotną
•wyznacza zadania w grupie i przejmuje odpowiedzialność za własne działania
UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE

Uczeń:
- poszerzył kompetencje zawodowe w zakresie komputerowego wspomagania projektowania przy użyciu programów: AutoCAD 2D, AutoCAD 3D, Inventor , w tym: umiejętność skalowania,wymiarowania i łączenia zeskalowanych obiektów, generowania obiektów trójwymiarowych, tworzenia szkiców parametrycznych, szkiców z więzami oraz animacji zespołów
- poznał nowe innowacyjne rozwiązania technologiczne stosowane przez europejskich pracodawców
- uczeń rozwinął postawę przedsiębiorczą
- poznał proces montażu samochodu podczas wizyty w ”Szklanej Manufakturze”
- zdobył międzynarodowe doświadczenie zawodowe , które ułatwi funkcjonowanie w zmieniającym się rynku
pracy
UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE

Uczeń:
- poszerzył kompetencje językowe, w tym: z języka angielskiego w zakresie specjalistycznego słownictwa zawodowego oraz języka niemieckiego w zakresie umiejętności komunikacyjnych
- zaprezentował wyniki pracy własnej w języku angielskim
- rozwinął płynność prowadzenia konwersacji w języku angielskim i niemieckim
UMIEJĘTNOŚCI CYFROWE

Uczeń:
• poszerzył kompetencje w zakresie korzystania z aplikacji Microsoft Office
• udoskonalił umiejętność wyszukiwania potrzebnych informacji w internecie na stronach obcojęzycznych
• rozwinął sprawność tworzenia prezentacji w programie PowerPoint, Prezi
UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE / KIEROWNICZE

Uczeń poszerzył umiejętności organizacyjne, w tym:
- określanie i ustalanie priorytetów
- efektywne zarządzanie czasem przeznaczonym na naukę, pracę i odpoczynek
- dostosowanie planu pracy do własnych potrzeb
- umiejętne zarządzanie relacjami w grupie
UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE

Uczeń:
- rozwinął umiejętność współpracy w grupie
- nabył świadomość bycia obywatelem wielonarodowym, wielokulturowym oraz wielojęzycznym w kontekście europejskim
- pogłębił postawę tolerancji, szacunku, otwartości i wrażliwość międzykulturowej
- podniósł poczucie własnej wartości
- wzmocnił swoją pozycję na europejskim rynku pracy
INNE UMIEJĘTNOŚCI

Uczeń:
- pogłębił wiedzę dotyczącą historii, kultury i obyczajów kraju partnera projektu
- uświadomił sobie konieczność ciągłego kształcenia się i podnoszenia swoich umiejętności w myśl idei uczenia się przez całe życie
DATA

22 mar 2024

Wykaz zaliczonych przedmiotów oraz uzyskanych / ocen / stopni / punktów

KOD PRZEDMIOTU 1 NAZWA PRZEDMIOTU CZAS TRWANIA 2 OCENA LOKALNA (UZYSKANA W INSTYTUCJI PRZYJMUJĄCEJ) 3 OCENA ECTS/ECVET PUNKTY ECTS/ECVET 4
Nie dotyczy Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu AutoCAD 2D 2W 100% Nie dotyczy
Nie dotyczy Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu AutoCAD 3D 2W 100% Nie dotyczy
Nie dotyczy Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu Inventor 2W 100% Nie dotyczy
Nie dotyczy Prezentacja wyników swojej pracy podsumowującej staż, posługiwanie się językiem angielskim ukierunkowanym zawodowo 2W 100% Nie dotyczy
Nie dotyczy Umiejętności personalne i społeczne 2W 100% Nie dotyczy
Nie dotyczy Kompetencje międzykulturowe 2W 100% Nie dotyczy
NUMER INDEKSU/LEGITYMACJI

88/2020
ESEJ/RAPORT/PRACA DYPLOMOWA

UZYSKANE ŚWIADECTWO/DYPLOM/STOPIEŃ (jeśli dotyczy)

DATA UPRAWOMOCNIENIA

22 mar 2024