Posiadacz dokumentu Maksymilian Zawiślak |
Partner wysyłający Sportowa 8 97-410 Kleszczów Polska |
Partner przyjmujący Hugo-Junkers-Ring 5 01109 Drezno Germany |
Organizacja wydająca Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Kleszczowie |
NUMER DOKUMENTU EPS/2024/EM/189385/14 |
Język dokumentu Polski |
DATA WYDANIA 22 mar 2024 |
CEL MOBILNOŚCI Nabycie umiejętności praktycznych w użyciu programów graficznych, w szczególności AutoCAD 2D i 3D oraz Inventor |
INICJATYWA EDUKACYJNA/SZKOLENIOWA W KRAJU POCHODZENIA BENEFICJENTA, W RAMACH KTÓREJ ZREALIZOWANO EUROPEJSKA ̨ŚCIEŻKĘ KSZTAŁCENIA Staż zawodowy w zakresie rozwijania kompetencji zawodowych - technik mechatronik. |
EDUKACYJNY PROGRAM WSPÓLNOTOWY LUB INNY ZWIĄZANY Z MOBILNOŚCIĄ FERS |
CZAS TRWANIA DANEJ ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA OD 11 mar 2024 |
CZAS TRWANIA DANEJ ŚCIEŻKI KSZTAŁCENIA DO 22 mar 2024 |
WYKONYWANE CZYNNOŚCI/ZADANIA I. Kompetencje zawodowe: 1. Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu AutoCAD 2D Uczeń: •dostosowuje obszar roboczy programu AutoCAD do własnych potrzeb pracy •stosuje komendy warstw i edycji •wykorzystuje tryby lokalizacji względem obiektu, współrzędne i narzędzia do śledzenia lokalizacji względem obiektu w rysowaniu precyzyjnym •określa odpowiednie wymiary w rysowaniu zeskalowanych obiektów w 2D •wymiaruje rysunki •stosuje bloki i atrybuty •łączy zeskalowane obiekty 2. Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu AutoCAD 3D Uczeń: •wykonuje podstawowe operacje w 3D na podstawie umiejętności i wiedzy nabytej w AutoCAD 2D •stosuje układ współrzędnych w przestrzeni 3D •generuje części 3D •łączy części 3D w całe obiekty •tworzy pochodne rysunki 2D z rysunków 3D •wykorzystuje obrazki w prezentacji 3. Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu Inventor Uczeń: •stosuje podstawowe operacje w 3D na podstawie umiejętności i wiedzy nabytej w AutoCAD 3D •tworzy parametryczne szkice •tworzy szkice z więzami •tworzy widoki i przekroje części i zespołów w rysunkach płaskich •wymiaruje rysunki •tworzy animacje zespołów II. Kompetencje personalne i społeczne: Uczeń: •tworzy prezentacje multimedialne, prezentuje wyniki swojej pracy podsumowującej staż w sposób przekonujący i logiczny •wykazuje się jakością i kreatywnością w wizualizacji prezentacji •posługuje się językiem angielskim przy użyciu właściwej terminologii •określa priorytety i efektywnie zarządza czasem •współpracuje w grupie,dzieli się informacjami z grupą •korzysta z pomysłów innych członków grupy i formułuje informację zwrotną •wyznacza zadania w grupie i przejmuje odpowiedzialność za własne działania |
UMIEJĘTNOŚCI ZAWODOWE Uczeń: - poszerzył kompetencje zawodowe w zakresie komputerowego wspomagania projektowania przy użyciu programów: AutoCAD 2D, AutoCAD 3D, Inventor , w tym: umiejętność skalowania,wymiarowania i łączenia zeskalowanych obiektów, generowania obiektów trójwymiarowych, tworzenia szkiców parametrycznych, szkiców z więzami oraz animacji zespołów - poznał nowe innowacyjne rozwiązania technologiczne stosowane przez europejskich pracodawców - uczeń rozwinął postawę przedsiębiorczą - poznał proces montażu samochodu podczas wizyty w ”Szklanej Manufakturze” - zdobył międzynarodowe doświadczenie zawodowe , które ułatwi funkcjonowanie w zmieniającym się rynku pracy |
UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE Uczeń: - poszerzył kompetencje językowe, w tym: z języka angielskiego w zakresie specjalistycznego słownictwa zawodowego oraz języka niemieckiego w zakresie umiejętności komunikacyjnych - zaprezentował wyniki pracy własnej w języku angielskim - rozwinął płynność prowadzenia konwersacji w języku angielskim i niemieckim |
UMIEJĘTNOŚCI CYFROWE Uczeń: • poszerzył kompetencje w zakresie korzystania z aplikacji Microsoft Office • udoskonalił umiejętność wyszukiwania potrzebnych informacji w internecie na stronach obcojęzycznych • rozwinął sprawność tworzenia prezentacji w programie PowerPoint, Prezi |
UMIEJĘTNOŚCI ORGANIZACYJNE / KIEROWNICZE Uczeń poszerzył umiejętności organizacyjne, w tym: - określanie i ustalanie priorytetów - efektywne zarządzanie czasem przeznaczonym na naukę, pracę i odpoczynek - dostosowanie planu pracy do własnych potrzeb - umiejętne zarządzanie relacjami w grupie |
UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE Uczeń: - rozwinął umiejętność współpracy w grupie - nabył świadomość bycia obywatelem wielonarodowym, wielokulturowym oraz wielojęzycznym w kontekście europejskim - pogłębił postawę tolerancji, szacunku, otwartości i wrażliwość międzykulturowej - podniósł poczucie własnej wartości - wzmocnił swoją pozycję na europejskim rynku pracy |
INNE UMIEJĘTNOŚCI Uczeń: - pogłębił wiedzę dotyczącą historii, kultury i obyczajów kraju partnera projektu - uświadomił sobie konieczność ciągłego kształcenia się i podnoszenia swoich umiejętności w myśl idei uczenia się przez całe życie |
DATA 22 mar 2024 |
KOD PRZEDMIOTU 1 | NAZWA PRZEDMIOTU | CZAS TRWANIA 2 | OCENA LOKALNA (UZYSKANA W INSTYTUCJI PRZYJMUJĄCEJ) 3 | OCENA ECTS/ECVET | PUNKTY ECTS/ECVET 4 |
---|---|---|---|---|---|
Nie dotyczy | Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu AutoCAD 2D | 2W | 100% | Nie dotyczy | |
Nie dotyczy | Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu AutoCAD 3D | 2W | 100% | Nie dotyczy | |
Nie dotyczy | Komputerowe wspomaganie projektowania przy użyciu programu Inventor | 2W | 100% | Nie dotyczy | |
Nie dotyczy | Prezentacja wyników swojej pracy podsumowującej staż, posługiwanie się językiem angielskim ukierunkowanym zawodowo | 2W | 100% | Nie dotyczy | |
Nie dotyczy | Umiejętności personalne i społeczne | 2W | 100% | Nie dotyczy | |
Nie dotyczy | Kompetencje międzykulturowe | 2W | 100% | Nie dotyczy |
NUMER INDEKSU/LEGITYMACJI 88/2020 |
ESEJ/RAPORT/PRACA DYPLOMOWA |
UZYSKANE ŚWIADECTWO/DYPLOM/STOPIEŃ (jeśli dotyczy) |
DATA UPRAWOMOCNIENIA 22 mar 2024 |